Energiecoaches in het cultuurhuis Krimpen aan de Lek

Persbericht.

In de Krimpenerwaard heeft een groep van acht mensen een cursus bij de Woonbond gevolgd om energiecoach te worden. Daar hebben zij geleerd hoe je zuiniger met energie kan omgaan en aardig wat geld kan besparen. Niet onbelangrijk, zeker nu de energiekosten de komende tijd wederom gaan stijgen.

Met voorbeelden, een power-point presentatie en vragen over uw thuissituatie, kunnen zij u bijstaan en samen met u naar mogelijkheden tot besparing zoeken. Ook is het mogelijk met een energiecoach een afspraak te maken om bij u thuis een situatie te bekijken waarvan u zelf vindt dat daar te veel energie verloren gaat.

De energiecoaches zijn:

Marco Goudriaan, Krimpen aan de Lek

Gerrit Verkaik, Lekkerkerk

Annie de Bruin, Lekkerkerk

Léon Hoeneveld, Lekkerkerk

Adri Stuurman, Lekkerkerk

Monique Kerkmans, Krimpen aan den IJssel

Sandra Tindal, Krimpen aan den IJssel

Simone Beers, Krimpen aan den IJssel

Wilt u meer weten over uw energieverbruik en hoe het mogelijk wat zuiniger kan, of wilt u een persoonlijk probleem voorleggen, dan bent u op donderdag 18 januari 2018 om 14:00 uur van harte welkom in het Cultuurhuis, de Markt 201, 2931 EC  in Krimpen aan de lek

Voor elke bezoeker ligt een mooi en praktisch boekje klaar, waarin aan de hand van vragen en antwoorden een heleboel bezuinigingssituaties worden voorgesteld. Het initiatief komt vanuit de huurdersbelangen organisaties en wordt financieel ondersteund door de wooncorporatie QuaWonen.